Szukasz sponsora? Anonse sponsoring

Wyszukiwanie zaawansowane

Anonse Sponsoring w mieście Bydgoszcz - sponsora szukam, zasponsoruję.

Anonse kobiet sobota 29 kwiecień 2017
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Szukam sponsora, mam 32 lata, nie jestem Miss Polonia... Pracuję i wychowuję dwójkę dzieci, wszystko można dogadać :) Zapraszam....

Anonse kobiet piątek 10 marzec 2017
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Szukam dojrzałego, konkretnego mężczyzny w wieku 40-55 lat do stałego układu sponsorowanego. Zapewniam dyskrecję. Jestem zadbana i atrakcyjna. Zapraszam do kontaktu

Anonse mężczyzn czwartek 17 listopad 2016
Bydgoszcz, Zasponsoruję

Bardzo chetnie poznam fajna , młodą dziewczynę na dłuższy uklad sponsorowany.Jestem sympatycznym , przystojnym facetem .

Anonse kobiet środa 16 listopad 2016
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Hej. Mam 23 lata. Szukam faceta od 25-35 lat na spotkania oparte na sponsoringu. Zadbany, dobrze zbudowany. Mam Nadzieję, że się dogadamy.

Anonse kobiet czwartek 15 wrzesień 2016
Bydgoszcz, Pozostałe

Witam szukam pana do 30 roku zycia, .jestem niezalezna finansowo kobieta o zadbanej sylwetce.mam 41 lat.interesuje mnie staly uklad bez wiekszych zobowiazan, spotkanie raz w tygodniu, mozliwe wspolne wyjazdy, wakacjie itp.jestem naprawde majetna osoba wiec z $ nie bedzie problemu, czekam na kontakt.

Anonse kobiet środa 14 wrzesień 2016
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Interesuje mnie ciekawa znajomość oparta na transakcji wiązanej,bez zobowiązań.Dyskretnie i profesjonalnie:)

Anonse kobiet środa 07 wrzesień 2016
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Gruba studentka w bardzo trudnej sytuacji finansowej szuka sponsora. Najlepiej, gdyby był to stały układ. Decyduje się na takie rozwiązanie pierwszy raz, ale muszę, gdyż chodzi o moje studia. Jeżeli nie przeszkadza Ci moja waga - napisz

Anonse kobiet środa 31 sierpień 2016
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Sympatyczna kobieta z klasa pozna pana na poziomie, posiadającego nienaganne maniery, przystojnego i niezależnego finansowo. Panom proponującym dziwne kwoty oraz dziwne spotkania z gory dziekuje.

Anonse kobiet piątek 19 sierpień 2016
Bydgoszcz, Szukam sponsora

Witaj nieznajomy Jestem konkretna i szukam konkretnego mezczyzny do konkretnego ukladu opartego na przyjazni, wsparciu, namietnosci, sponsoringu, kogos na kim bede mogla zawsze polegac. Nie na raz czy dwa... kogos z kim byc moze stworze kiedys cos wiecej... wszystko zalezy od nas. Jestem mezatka i matka. N...

Anonse kobiet poniedziałek 15 sierpień 2016
bydgoszcz, Szukam sponsora

Sympatyczna ,wesoła Spedzi miło czas wymagam kultury i wzajemnego szacunku oraz czystosci. Gwarantuje dyskrecje.

Bydgoszcz - szukam sponsora, anonse sponsoring

Interesuje Cię sponsoring i chciałbyś/chciałabyś wejść w układ opierający się na finansowym wsparciu? Dzięki naszemu portalowi znajdziesz ogłoszenia osób, które również chcą doświadczyć tego co Ty.


Dzięki dlasponsora.com masz możliwość poznania seksownych kobiet szukających sponsora lub bogatych mężczyzn, którzy chętnie wspomogą finansowo w zamian za umilenie czasu.


Zarejestruj się, zostań użytkownikiem naszego portalu i poznaj osoby, które są w kręgu Twoich zainteresowań. Lokalizacją Twoich poszukiwań jest miasto Bydgoszcz? Gwarantujemy, że na dlasponsora.com znajdziesz liczne anonse z tego miasta, dodawane zarówno przez Panie jak i Panów. Nie zwlekaj i podejmij decyzję, a Twoje dotychczasowe życie ulegnie zmianie. Zapraszamy.